22.2.2020

"Äiti kirjoittaa nyt"

Fun fact; 

Olen aloittanut tämän blogin kirjoittamisen vuonna 2012. Ensimmäinen postaukseni sisälsi seitsemän lausetta, joihin mahtui kuusi kirosanaa. Jep.

Yritin kysellä instagramin puolella aiheita kirjoittaa. 60 katselijan seasta sain 3 vastausta (mikä on keskimäärin 3 vastausta enemmän kuin normaalisti, joten positiivinen asia)

1. ehdotus; "Kaikki mikä menee päin persettä."
-  No aloitetaan siitä, että minun elämässäni päin persettä menee mm. öö, kaikki.
Paitsi kyr......... nii

2. ehdotus; "Ihmissuhteet & seksi."
- Fun fact 2. Se ei sovi kaikkien silmille, ja monen ihmisen käsitys minusta saattaisi muuttua radikaalisti. Tosiasiassa olen jo toteuttanut tämän vuosia sitten kirjoittamalla anonyymia blogia mun suhteista.

3." Äitiydestä ei kaunistelematta."
- Joo, tää on ollut mun mielessäni niiiin monta kertaa. Mutta ei kiitos enää yhtään turhaa lastensuojeluilmoitusta tähän perheeseen :) !

Mutta.

Tosiasiassa, mä en enää lue kenenkään blogia. Luin aikaisemmin monia. Useimmat kertoi ihmissuhteista... ja seksistä. 
No mitä sitä valehtelemaan, tietysti se kiinnostaa. Päästä toisen intiimiin elämään.
Mutten enää tiedä missä nykyajan trendi liikkuu, mutta ehkä mä vain teen sitten omaa juttuani. Ja katson, minne sillä pääsee.

Ciao!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti